Ali poznate kakšno podjetje, ki nima postavljene spletne strani? Najverjetneje ne. Danes si uspešnega poslovanja enostavno ne moremo predstavljati, če nismo prisotni na spletu. Seveda pa zgolj spletna prisotnost ni dovolj, saj je v skoraj vsaki dejavnosti konkurenca izjemna.
Enega izmed odličnih načinov, kako izstopati iz povprečja, lahko predstavlja registracija domene. In to ne kakršne koli, temveč registracija tematske domene. V tem primeru gre za domensko končnico, po kateri lahko prepoznamo dejavnost, s katero se podjetje ukvarja. Glede na to, da obstaja več kot 1000 različnih tematskih domen, smo prepričani, da lahko tudi sami najdete ustrezno za svoj posel.
Tematske domene za spletno trgovino
Na seznamu tematskih domen lahko najdemo veliko takšnih, ki so kot nalašč za spletno trgovino. Na prvo mesto zagotovo lahko postavimo končnico .SHOP, saj je domena primerna za praktično katero koli spletno trgovino.
Zelo priljubljeni sta tudi končnici .PROMO in .SALE, poleg njiju pa bi lahko omenili še nekaj tistih, ki označujejo specifično dejavnost, na primer .JEWELRY in .FLOWERS.
Zanimiva je tudi tematska domena .GIFTS, za katero se boste odločili, če ste se osredotočili na prodajo rojstnodnevnih, božičnih, novoletnih ali drugih daril.
Tematske domene za agencijo
Tudi za spletne agencije obstaja zelo veliko tematskih domen, ki iz meseca v mesec pridobivajo na priljubljenosti. Ena izmed najbolj pogostih je .AGENCY, saj je primerna za vse vrste agencij.
Omenili bi lahko še domenski končnici .ONLINE in .MARKETING, ki sta primerni za oglaševalske agencije. Ker gre predvsem pri slednji za precej dolgo končnico, vam svetujemo, da v kombinaciji z njo izberete kratko domensko ime.
Imate podjetje, katerega primarna dejavnost so finance? Razmislite lahko o registraciji tematske domene .FINANCIAL, .INSURE, .BROKER, .LEASE, .TRADE ali kakšni podobni.
Za vse tiste, ki imate svoj studio ali klub
Izjemno priljubljena tematska domena je .STUDIO, saj je primerna za vse vrste studiov. Naj gre za plesni, frizerski, kozmetični, masažni ali arhitekturni studio, z omenjeno domensko končnico boste zagotovo pritegnili pozornost. Obiskovalci si bodo vašo spletno stran vsekakor zapomnili zelo hitro.
Naj za konec omenimo še tematsko domeno .CLUB. Ni nujno, da jo uporabite v povezavi s športno dejavnostjo. Klub lahko »ustanovite« tudi v sklopu svojega podjetja, na primer klub zvestobe.
So vam tematske domene že prirasle k srcu? Na spletu poiščite registrarja, ki omogoča njihovo registracijo, in si izberite svojo. Prepričani smo, da lahko s pomočjo izvirne domene poskrbite za še večjo uspešnost svojega posla!
Komentiranje ni mogoče.