Ne glede na to, ali se odločate za poslovno spletno stran ali zasebno, si boste v vsakem primeru želeli, da bo ta opravljala svojo funkcijo. Če po kakšni sreči niste sami vešči izdelave spletnih strani, boste ta del seveda prepustili strokovnjaku, sami pa poskrbeli raje za vsebino.
A kako izbrati osebo oziroma podjetje, ki vam bo postavilo spletno stran? Tokrat imamo za vas 5 faktorjev, ki vplivajo na to, da je končna izbira prava. Pravi spletni strokovnjaki morajo namreč poznati kar nekaj zakonitosti, ki v tem trenutku določajo, ali je neko spletno mesto uspešno ali ne.
1. Izdelava v ustreznem okolju
Želeli si boste, da bi bila vaša spletna stran lepa in uporabna za vaše obiskovalce, a tudi enostavna za vas. To pomeni, da boste lahko kasneje povsem enostavno urejali vsebino, dodajali članke ali izdelke v svojo spletno trgovino.
V ta namen je eno izmed najbolj priljubljenih CMS okolij ta hip zagotovo tudi WordPress. Gre za spletno platformo, na katero se boste zlahka navadili in popolnoma brez težav urejali vsebino svoje nove spletne strani.
2. Vzdrževanje
Velikokrat se pripeti, da stranka v želji po čim cenejši storitvi spregleda nekaj ključnih reči. Ena teh je zagotovo kasnejše vzdrževanje in posegi v primeru težav. Ne glede na to, v katerem okolju vam bodo izdelali spletno stran, bo ta potrebovala določene nadgradnje in občasno vzdrževanje.
Spletno stran naj vam postavi nekdo, ki se ukvarja tudi s tem in vam bo za razumno ceno ponudil kasnejše sodelovanje. Gre za zares nizek mesečni strošek, ki pa lahko poglavitno vpliva na delovanje in kvaliteto vaše spletne strani.
3. Reference
Morda je na spletu videti vse lepo in prav, ponudbe sijejo kot kilogram zlata, obljube pa dežujejo z vseh strani. Ni nujno, da je takšna ponudba tudi najboljša in najugodnejša. Preden se odločite za izdelovalca vaše nove spletne strani, se o njem vsekakor pozanimajte na spletu.
V ta namen pobrskajte po forumih ter socialnih omrežjih in preverite mnenja njihovih strank, če ta seveda obstajajo. Vedno pa vam naj bodo vodilo tudi njihove reference. Uspešna in kvalitetna podjetja se na svojih spletnih mestih rada pohvalijo s preteklimi projekti.
4. Dražje ni vedno boljše
Čeprav smo se v svetu potrošništva morda podzavestno navadili, da kvaliteta stane več, pa ni nujno, da je vedno najboljše izbrati najdražje. Včasih so lahko tudi nekoliko cenejše ponudbe boljše za vas in vaš posel.
Vsekakor si vzemite čas, preverite različne ponudnike in izluščite favorite. Potem skrbno primerjajte, kaj kateri od njih ponuja, za kakšno ceno, in pri tem upoštevajte njihovo preteklo delo ter pohvale strank.
5. Pozitivna komunikacija
Ko boste navezali prvi stik s kakšno od spletnih agencij ali posameznikov, ki izdelujejo spletne strani, bodite pozorni na to, da vam bodo prisluhnili. Ne želite si namreč, da bo nekdo drug vse skupaj opravil namesto vas, saj konec koncev zgolj vi veste, kaj si v resnici želite. Potrebujete tudi nekoga, ki bo odziven in pri katerem vam na odgovor preko spletne pošte ne bo potrebno čakati več dni.
Komentiranje ni mogoče.